sobota, 30 czerwca 2012

Warsztaty Chainmaille i kurs hiszpańskiego

To już dziś :D
Warsztaty robienia biżuterii techniką chainmaille z Calistą, z których przeogromnie się cieszę.
Do tego minął pierwszy tydzień wakacyjnego kursu języka hiszpańskiego, na który się zapisałam. Jeszcze 3 tygodnie przede mną więc zapewne czasu będę miała niewiele, żeby coś dłubać....


W przyszłym tygodniu wysyłam dzieciaki z tatą na wakacje poza Kraków, więc mam cichą nadzieję, że mając spokój w domu będę mogła jednak coś podłubać z biżu albo karteczki porobić :).

Aktualnie czekam też na sznurki lniane co by zorobić tego typu naszyjniki jak ten:
Źródło: http://www.artillo.pl/product/enetka-naszyjnik-z-lnu-masa-perlowa-i-len,29171.html

Zakupiłam już kamienie do niego ale na sznurek jeszcze czekam, choć zamówiłam go ponad tydzień temu....

To tak po krótce co u mnie słychać...

4 komentarze:

  1. bawcie się dobrze i pozdrów dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cię nie było z nami....
      No chyba było trudniej naiż na wrappingu ;)

      Usuń
  2. piękny ten naszyjnik:) zamień mojego bloga na : www.martusikowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń